poniedziałek, 11 lipca 2016

Spontaniczna sesja z Jakia



Z jakieś dwa tygodnie temu umówiłam się na sesje z Jakia którą na pewno kojarzycie z poprzednich zdjęć. Naszym planem było pojechanie do parku by zrobić sesje. Niestety, jak to w Londynie pogoda była beznadziejna. Ponieważ na niebie widniały czarne chmury i co 5 minut popadywał deszcz zaproponowałam byśmy poszły do mnie i przeczekały chwile z nadzieją że pogoda się zmieni.

Minęła godzina a pogoda nadal była taka sama, usiadłyśmy przed Pintrest i zaczęłyśmy szukać inspiracji na inne sesje - uwielbiam pracować z Jakia. Nagle wpadłyśmy na pomysł żeby zrobić zdjęcia w domu. Nie przepadam za robieniem zdjęć w pomieszczeniach, tym bardziej że nie mam za dobrego oświetlenia w pokoju a już szczególnie wtedy kiedy jest ciemno na dworze, jednak stwierdziłam że trzeba się przełamać i spróbować zrobić coś innego. Wymyśliłyśmy więc że użyjemy foli aluminiowej która na zdjęciach dała nam fajny bokeh. Więcej już nie pisze tylko zapraszam was do obejrzenia zdjęć.

Mod: Jakia
Fot. Ja (Joanna Ruminska)






By być na bieżąco z nowymi zdjęciami zapraszam was do obserwacji mojego profilu fotograficznego na instagramie: joannar_photography .

5 komentarzy:

  1. Oglądałam kulisy tej sesji na snapie i efekty są po prostu WOW! Jakia świetnie wygląda :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. ona jest taka piekna! sesja mega, mi sie podoba, choc tez unikam tych w domu.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie pomyślała że folia aluminiowa może dać tak świetny efekt na zdjęciach! Jestem w tej sesji zakochana! Z niecierpliwością czekam na coś nowego!!! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna modelka :)
    Sesja jest świetna!
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka, zdjęcia aż biją od niej radością! Nie spodziewałam się, że folia aluminiowa da taki świetny efekt, próbowałam kiedyś wyczarować podobne tło z zestawu anielskie włosie + lampki choinkowe, ale jak widać można prościej :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.