środa, 1 czerwca 2016

RECENZJA KYLIE JENNER LIPKIT + LIPGLOSS

Odkąd napisałam o pierwszym wyjściu pomadek Kylie Jenner minęło już 6 miesięcy. Od tamtej pory Kylie zdążyła wydać nowe odcienie do kolekcji. Na początku można było kupić tylko 3 cienie którymi były Candy K, Dolce K i True Brown K, w tym momencie do wyboru mamy aż 16 cieni i teraz fani Kylie Cosmetic czekają na 17 odcień który ma być w kolorze czarnym. Ja na razie jestem szczęśliwą posiadaczka 2 cieni wiec zapraszam do mojej recenzji.

W mojej kolekcji pomadek znalazł się jeden LipKit o nazwie KOKO K oraz jeden Lip Gloss o nazwie 'Like'. Jak je zdobyłam? No powiem wam szczerze że niestety nie udało mi się tego zamówić na oficjalnej stronie Kylie chociaż już próbowałam 3 razy jednak za pierwszym razem miałam za wolnego neta a za drugim i trzecim razem był jakiś błąd strony który cały czas mi wyświetlał ze mój adres zamieszkania nie zgadza się z kodem pocztowym co wcale nie miało sensu bo sprawdzałam to tysiąc razy, nawet nie wiecie jaka byłam zła. Nadal nie rozumiem jaki był problem bo wszystko wypełniłam dobrze. Mój lipkit odkupiłam od dziewczyny która właśnie sprzedaje na instagramie, i niestety nie było to takie tanie ale już wkurzało mnie próbowanie zamówienia tego na stronie Kylie że stwierdziłam że szkoda moich nerwów. Lipgloss wygrałam na aukcji na ebay'u i najlepsze jest to że zapłaciłam mniej niż jak bym kupiła ta pomadkę na stronie Kylie.


Zacznijmy od LipKitu, odcień jaki mam to Koko K. Powiem wam że nie ma co patrzeć na zdjęcia tego cieniu na reku bo to wygląda zupełnie inaczej niż na ustach. Koko K to odcień który jest różowo - nude dla tego go wybrałam bo zawsze chciałam mieć pomadkę w tym kolorze. Trwałość tej pomadki zależy od tego czy w czasie noszenia jej na utach jemy czy nie. Przy jedzeniu i piciu pomadka wytrwa z 4-6 godzin po czym trzeba ja poprawić. Wysycha bardzo szybko na ustach, jednak trzeba uważać z nakładaniem jej bo raz nałożyłam jej zbyt dużo że aż było czuć na ustach skorupę. Nie wiem jak z wysuszaniem bo ja zauważyłam że nie ważne jaka szminkę czy pomadkę założę to i tak później mam lekko wysuszone usta (wydaje mi się ze to dla tego że bardzo mało pije w ciągu dnia).  Zapach pomadki jest super, takie ciasto czekoladowe. Czy pomadka jest warta swojej ceny? Fajnie by było gdyby była tańsza albo chociaż bardziej dostępna ale moim zdaniem to tak, jest warta swojej ceny.


 A tu moje selfie możecie sobie porównać jak kolor wygląda na ustach a jak na dłoni.

Teraz trochę o lip gloss, zacznę od tego że nie przypadł mi do gustu tak jak ta matowa pomadka. Może dla tego że to jest błyszczyk. Czytałam wcześniej recenzje innych i dużo ludzi się nią zachwyca i mówi że wcale się nie klei i wcale nie czuć jej na ustach. Nie wiem czy to coś ze mną jest nie tak czy ci ludzie po prostu pisali co popadnie ale się z nimi nie zgadzam. Jak dla mnie błyszczyk się klei i  trzeba go dosyć sporo nałożyć żeby go coś było widać ( a mam najciemniejszy odcień). Zapach błyszczyka jest ten sam co matowej pomadki. Kolor też jest fajny jednak jak pisałam wcześniej trzeba go sporo nałożyć żeby go było widać. Czy polecam? Jeśli ktoś lubi błyszczyki i umie się nimi posługiwać to jak najbardziej, ale jak dla mnie to kit i więcej go raczej nie kupię.






Ktoś z was posiada również pomadkę Kylie? Jeśli tak to jaka jest wasza opinia? Jeśli nie posiadacie pomadki to chcieli byście ją wypróbować?

13 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie chciałabym którejś z pomadek wypróbować, pewnie w tym samym odcieniu, jaki ty masz. Mam podobną z Kiko (dokładnie 08) za 20zł i kolor ma świetny, dobrze się trzyma i jest często dostępna, więc na razie pozostanę przy niej (no i polecam haha).
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam takiej pomadki, ale z wielką chęcią bym ją wypróbowała, ponieważ bardzo podoba mi się jej kolor.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie posiadam, ale kolory są wspaniałe! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te pomadki! Marzy mi sie taka! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się nazywa ta dziewczyna na Instagramie od Kylie? Myślałem by kupić to siostrze na urodziny, a nie wiem czy uda mi się wyczekać na sprzedaż. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kyliecosmeticsuk ale uprzedzam zaplacisz wiecej niz na zwyklej stronie.

      Usuń
  6. Bardzo bym chciała wypeóbować *.* Mam w planach zakup.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tej pomadki i nie zamierzam. Słyszałam już dużo opinii, że te pomadki nie różnią się wiele od tych drogeryjnych. Bo chyba, że ceną nawet 10 razy większą!
    *Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrych opinii, wyglada niesamowicie!
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory tej pomadki są naprawdę piękne *.* Być może kiedyś skuszę się na jej zakup ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszłaś na zdjęciu, gazetkę "Glamour" fajnie się ogląda :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.