środa, 25 maja 2016

WEDNESDAY ADDAMS SESJA


Nawet nie wiecie jak mnie krew zalewa że nie mogę sobie posiedzieć przed blogiem i poczytać wasze posty lub nawet napisać własny. Dzisiaj jakimś cudem mam łączność z netem, nie jest ona jakaś wspaniała ale jest. Więc w dzisiejszym poście chce się z wami podzielić zdjęciami z sesji którą wykonałam miesiąc temu.
Zanim jednak przejdę do zdjęć to chce wam przypomnieć o konkursie który organizuje na instagramie, więcej TUTAJ.

Miesiąc temu wybrałam się na sesje z Victoria, pomysł na sesje miałam już od bardzo długiego czasu więc ciesze się że w końcu udało mi się ją zorganizować. A pomysł był taki by modelka wcieliła się w role Wednesday Addams z rodzinki Addamsów. Victoria zrobiła sobie sama lekki makijaż oraz włosy. Ja na sesje przyniosłam sukienkę. Sesje wykonałyśmy na cmentarzu-parku.







Co myślicie o tej sesji? Podoba się wam? Co byście w niej zmienili by była jeszcze lepsza?

17 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia! Masz wielki talent ♥ A jeśli chodzi o to czy będę w UK to raczej nie, byłam w Lutym, a bardzo chętnie bym poleciała ale niestety nie ma kto ze mną lecieć :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna! Ja bym jeszcze porobila jakies zblizenia na twarz :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na zdjęcia fajny :) 1 zdjęcie w ostatnim rzędzie podoba mi się najbardziej :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygrałaś życie, zmiażdżyłaś mnie tą sesją!
    Klimat niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka ma cudowną twarz - zachwyca! Zdjęcia udane jak najbardziej. Jedyne co bym zmieniła, to buty. Myślę, że pasowałyby może jakieś bardziej retro albo wyższe jeszcze i skórzane - na płaskim na pewno nie, gdyż mamy tutaj doroślejszą wersję postaci, już kobietkę :). Te buty, które są na zdjęciach wydają mi się zbyt współczesne i odrobinę psują klimat.
    A na brak neta nie narzekaj, tylko delektuj się tym faktem. Przymusowy odwyk od sieci uwalnia umysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje co do tych butow :) A jesli chodzi o internet to niestety chce rozwijac bloga zalezy mi na tym wiec jest plus ale ja widze jeden wielki minus.

      Usuń
    2. Sama również chciałabym rozwinąć żagle w sieci, co wymaga wielu godzin przed monitorem - wiadomo, jednak gdzieś tam jest ten mały bunt. Ostatnio czytałam kilka tekstów o tym jak uczestniczymy w wyścigu szczurów. Technologia dała nam potężne możliwości, sukces jest na wyciągnięcie ręki i może to nas troszkę gubi. Gdy zdałam sobie sprawę, że nie mam już specjalnie czasu na czytanie książek, co kilka lat temu było moją miłością, troszkę nabrałam dystansu. ; D

      Usuń
  6. sesja jest mega klimatyczna!

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Idealnie oddają klimat rodziny Addamsów. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zdjęcie od końca najlepsze ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimat zdjęć, czekała Cię świetna sesja, podoba mi się ten klimat i zawsze chętnie oglądam takowe zdjęcia już po sesjach. Sama się w takich lubiłam jakiś czas temu. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia, i ten klimat, bardzo mi się podobają. Miałaś super pomysł na tą sesje, a modelka spisała się na medal :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny klimat zdjęć! Sesja zdecydowanie udana.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz widze te swietne zdjecia! Czemu ty nie mieszkasz w NI albo ja w Londynie miala bym fotografa :( brawo kochana!!❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale klimacik! Niesamowite zdjęcia. Takiej oryginalnej sesji dawno nie widziałam. Gratuluję kreatywności i czekam na więcej tak dobrych zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! niesamowity klimat! od razu przypomina mi się dzieciństwo i ta właśnie, mrożąca krew w moich żyłach- postać. co do modelki ma bardzo intrygującą urodę, można się wręcz zakochać ;3 z niecierpliwością czekam na więcej zdjęć!

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.