wtorek, 15 marca 2016

Pierwsza sesja w 2016 roku

No i w końcu się stało, nareszcie zrobiłam pierwszą sesje w tym roku. Była to krótka sesja bo dokładniej to zrobiłam testy ale zawsze coś. Teraz mam wolne więc mam zamiar stworzyć kilka mood boards i w końcu zabrać się do pracy! Mam nadzieję że w tym roku uda mi się polepszyć moje portfolio.
A więc sesje zrobiłam z dziewczyną o imieniu Jakia. Na prawdę cieszę się że do mnie napisała bo dzięki niej w końcu wyszłam i zobaczyłam jak to dobrze jest znowu robić zdjęcia. Poznałyśmy się pierwszy raz i  w sumie razem stwierdziłyśmy by najpierw zrobić testy, a dopiero później jeśli zdjęcia wyjdą zrobić normalną sesje ( więc na pewno będziemy jeszcze razem współpracowały).

Nie przedłużając pokazuje wam już zdjęcia i zapraszam również do polubienia mnie na facebooku i instagramie by widzieć moje prace na bieżąco.

Mod: Jakia




























16 komentarzy:

  1. O kurcze, co za piękne dziewcze :o chociaż to tylko testy to i tak wyszły cudownie. Dziewczyna wygląda bardzo naturalnie i to mi się podoba. Czekam na więcej zdjęć z nią w roli głownej!
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno-białe zdjęcie najładniejsze. :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna ta dziewczyna... niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć. Piękna modelka!

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna dziewczyna :d
    Fotograf dobry widzę :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudne, ma bardzo fotogeniczną twarz Jakia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły Ci bardzo ciekawe testy. Czekam więc na sesje :* Miło, że fotograficznie wracasz do żywych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna!!!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia! dobra robota :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia <3 super modelka

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia Asiu! A modelka wspaniała! Uwielbiam taki typ urody

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna dziewczyna! zdjęcia też bardzo mi się podobają. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać sesji z tą modelką! :)


    http://misiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.